دنبال کارآفرینی ایده های جدید و کسب و کارهای نو در فضای مجازی هستم

مشهد(پانا)- هنرجوی هنرستان شاهد و کار و اندیشه ناحیه۶ مشهد، برنده پنجاه و هشتمین دوره جایزه بنیاد علمی نخبگان البرز بیان کرد دنبال کارآفرینی ایده های جدید و کسب و کارهای نو در فضای مجازی هستم.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دنبال کارآفرینی ایده های جدید و کسب و کارهای نو در فضای مجازی هستم

فاطمه‌زهرا امیری، هنرجوی هنرستان شاهد کار واندیشه آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس و برنده پنجاه‌ و هشتمین دوره جایزه بنیاد علمی نخبگان البرز، در گفت و گو با پانا گفت: به منظور تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان با استعداد، جایزه البرز، معروف به نوبل ایرانی به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح کشور در دستور کار بنیاد البرز قرار دارد.
وی گفت: این جایزه به کسانی تعلق می گیرد که به اشاعه فرهنگ کشور و تسکین آلام بشری و رفاه زندگی انسانی و بالا رفتن حیثیت ایرانی در جامعه جهانی کمک می کنند.
فاطمه‌ زهرا امیری، صبوری و جسارت همراه با مطالعه را رمز موفقیت های خود دانست و افزود: من علاوه بر توفیقات علمی و آموزشی در فعالیت های پرورشی و تربیتی نیز توفیقاتی کسب کرده ام، حافظ 5 جزء قرآن، رتبه اول منطقه و استان در مسابقات قرآن و عترت در رشته نهج البلاغه، سال های 96_97 و97 _98 و 98_99، رتبه اول و سوم مسابقات فرهنگی و هنری در بخش نقالی در سال های 97_98 و 98_99، رتبه اول منطقه و پنجم استان در آزمون پیشرفت تحصیلی، سابقه 7سال عضویت در شورای دانش آموزی، فرمانده بسیج آموزشگاه با معدل کل 19.99به لحاظ آموزشی هستم.
این دانش آموز افتخارآفرین گفت: این موفقیت ها و توفیقات و این جایزه نوبل، پلی برای موفقیت‌های بیشتر و مشوقی در مسیر اهداف و آینده من است. از آنجا که جهان امروز در حال فاصله گرفتن از کسب و کارهای حضوری و حرکت به سمت کسب و کارهای مجازی است، هدف من ایجاد کارآفرینی و طراحی ایده‌های جدید و کسب و کارهای نو در فضای مجازی است تا ان‌شاالله گامی در جهت پیشرفت کشورم برداشته و به مردمم خدمت کنم.
دارنده نوبل ایرانی گفت: به همسالان و دوستانم پیشنهاد می کنم روی اهداف خود تمرکز کرده و به سمت آنها حرکت کنند. صرفا دانش آموزانی درس محور نبوده و در عرصه های مختلف پرورشی فعالیت مستمر داشته باشند. دانش آموز باید مطالبه گر بوده و از همه مهم تر مطالعه خویش را افزایش بدهد تا ان‌شاالله در پناه امام عصر شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار