ارائه بیش از 2500 خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در 7 ماهه امسال 2 هزار و 692 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بیش از 2500 خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

محمد بذرافشان، با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) در خدمت به محرومین گفت: ایشان به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم جامعه، وصیت کردند.

بذرافشان با اعلام اینکه در 7 ماهه امسال 2 هزار و 692 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و بازسازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان 357 میلیارد و 459 میلیون ریال هزینه شده است.

او با اعلام این خبر گفت: در مدت مذکور 705 واحد مسکن روستایی و 447 واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.همچنین 1360 واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

بذرافشان اضافه کرد: 80 واحد مسکونی نیز صرفا جهت ایتام و به 100 واحد مسکن نیمه تمام روستایی مددجویان نیز، مساعدت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

مدیر کل امداد فارس در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و افزود: از 357 میلیارد و 459 میلیون ریال اعتبار هزینه شده، 27 میلیارد و 437 میلیون ریال از محل زکوات استان، 81 میلیارد و 376 میلیون ریال توسط خیران و کمک های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و مساعدت بلاعوض بنیاد مسکن فارس تامین و هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار