آی‌فیلمی‌ها به «پشت‌بام تهران» دعوت می‌شوند

تهران (پانا) - آی‌فیلمی‌ها از جمعه ۲۳ آبان پای تماشای مجموعه تلویزیونی «پشت‌بام تهران» به‌کارگردانی بهرنگ توفیقی و به‌قلم سعید نعمت‌الله می‌نشینند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال پربیننده «پشت‌بام تهران» که در سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد، از جمعه این هفته در کانال فارسی این شبکه بازپخش می‌شود.

«پشت‌بام تهران» را بهرنگ توفیقی ساخته که کارگردانی سریال‌های «آمین»، «عقیق»، «انقلاب زیبا»، «زیر پای مادر» و «پدر» را در کارنامه خود دارد.
فیلم‌نامه این سریال را سعید نعمت‌الله با این داستان به نگارش درآورده است: غیاث صفا جوانی است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. مامان طاهره مادربزرگ غیاث که تمام دنیای وی است از او خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود، اما غیاث در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی غیاث.

کامبیز دیرباز، سام درخشانی، آزاده صمدی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، مجید واشقانی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، کریم اکبری مبارکه، زهره حمیدی و شهین تسلیمی در این مجموعه به هنرنمایی پرداخته‌اند.

«پشت‌بام تهران» قرار است هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن برود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار