مراقبت از ماموریت های ذاتی امور پرورشی در کرونا

شهر ری(پانا) - مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری در نشست مدیران وهمکاران معاونت پرورشی در فضای مجازی، ماموریت‌های ذاتی امور پرورشی را وظیفه مهم مدیران و معاونین در زمان کرونا دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراقبت از ماموریت های ذاتی امور پرورشی در کرونا

علی‌یزدان‌پناه موضوع مراقبت‌از سلامت خود و خانواده در برابر ویروس کرونا را موضوعی مهم خواند و افزود: ماموریت‌های ذاتی امور پرورشی در کرونا امری مهم است که باید روی آن تاکید کرد.
او در ادامه گفت: ما حضور دانش‌آموزان را درفعالیت‌های آموزشی‌ و پروشی از دست دادیم و بدیهی است که بسیاری از ماموریت‌های ما با حضور دانش‌آموزان رنگ و بوی خاصی به خود می‌گرفت، برای مثال(تربیت بدنی،قرآن‎و‎‌احکام،مراقبت‌ها و پیش گیری‌ها) همه با حضور دانش‌آموزان در محیط مدرسه اتفاق می‌افتاد ولی امسال برای اینکه متناسب با شرایط عمل کنیم و از این ماموریت‌های ذاتی خودمان غافل نباشیم، این ماموریت‌ها را از طریق فضای مجازی و برنامه شاد انجام می‌دهیم.
یزدان‌پناه در پایان خاطرنشان کرد: همکاران علاوه بر تولید محتوا و انتشار آنها و دادن تمرینات به دانش‌آموزان با خلاقیت‌هایی که همیشه داشتند این ماموریت‌ها را در صفحات مجازی رنگ و بوی ویژه‌ای داده وموجب تاثیرپذیری بیشتر دانش‌آموزان شوند.


خبرنگار:ستایش ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار