جاده‌های ١٤ استان کشور بارانی و برفی است

تهران ( پانا) - مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور از انسداد چالوس تا ساعت ١٧ امروز خبر داد و جاده‌های ١٤ استان کشور را بارانی و برفی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های ١٤ استان کشور  بارانی و برفی است

امروز سه شنبه ٢٠ آبان تردد از محور چالوس از ساعت ۶ تا ۱۷ ممنوع است.

اکنون تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده و محورهای چالوس و هراز برفی و بارانی و محور فیروزکوه ،آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارانی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های شهرک جهان نما و گرمدره خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشت و ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار - تهران شهرقدس گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز و مازندران، بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، قزوین، زنجان،مرکزی، همدان، کرمانشاه،کردستان و کهگیلویه وبویراحمد خبر می دهد.

در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۳/۱۶ درصد ، اوج تردد بین ساعت۱۷ تا۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار