در راستای توسعه عدالت آموزشی صورت گرفت؛

توزیع بسته های کمک آموزشی به روستای های محروم منطقه افشار

زنجان (پانا) - در راستای توسعه عدالت آموزشی جلسه هماهنگی توزیع بسته های کمک آموزشی به روستای های محروم منطقه افشار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های کمک آموزشی به روستای های محروم منطقه افشار

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه افشار، به همت کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان و با همکاری اداره کل آموزش وپرورش در راستای توسعه عدالت آموزشی بسته های کمک آموزشی در بین دانش آموزان روستاهای محروم منطقه توزیع شد.

سید مجتبی حسینی رئیس آموزش وپرورش منطقه افشار ضمن قدردانی از حضورنماینده اداره کل و اعضای کارگروه تعلیم وتربیت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان افزود: دغدغه های ارزشمند این کارگروه در زمینه تعلیم وتربیت بسیار ارزشمند وقابل تحسین می باشد وامید است که با همکاری و همراهی منسجم بتوان درمسیرتعالی و رشد آموزش وپرورش منطقه گام های مهمی برداشت.

حسینی با توجه به اهمیت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم بیان داشت: معلمان که امروزه به عنوان مدافعان دانایی به شمار می روند همواره با همت مضاعف در راستای توسعه عدالت آموزشی با تهیه بسته های مکمل آموزشی ، تدریس در فضای مجازی -برنامه شاد- درمناطق محروم با انگیزه ای مثال زدنی فعالیت آموزشی خود را پیگیری می نمایند چرا که خدمت به مناطق محرومی که ، پشتوانه انقلاب اسلامی هستند موجب خرسندی و خوشحالی آموزش وپرورش منطقه خواهد بود.

این مقام مسئول با تشکر از همت کارگروه تعلیم وتربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در زمینه تهیه کتب کمک آموزشی عنوان داشت: با پیگیری معاونت آموزش و راهبران آموزشی این کتب تاثیر گذار کمک درسی که پشتوانه قوی علمی دارند در بین دانش آموزان نیازمند به صورت هدفمند و مستمر توزیع خواهد شد.

در پایان بسته های کتب کمک آموزشی در بین راهبران منطقه توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار