جلسه تقدیر از عملکرد مطلوب مدارس منطقه2در زمینه اقامه نماز

تهران (پانا) - جلسه تقدیر از عملکرد مطلوب مدارسی که در زمینه اقامه نماز توجه ویژه ای به نمازخانه مدارس داشته اند با حضور طالبی، سرپرست منطقه ۲برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تقدیر از عملکرد مطلوب مدارس منطقه2در زمینه اقامه نماز

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه تقدیر از عملکرد مطلوب مدارسی که در زمینه اقامه نماز توجه ویژه ای به نمازخانه مدارس مبذول داشته اند با حضور طالبی، سرپرست منطقه، حضرتی، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیران و معاونین پرورشی مدارس: فرهنگ، شایستگان، کریمه اهل بیت و البرز در سالن جلسات شهید سپهبد سردار سلیمانی برگزار شد.
محسن طالبی ابتدا به جایگاه و اهمیت نماز اشاره و اظهار داشت: نماز در اسلام جایگاه والا و اهمیت فراوانی دارد به گونه ای که همه کردارهای عبادی دیگر به شرط قبولی آن پذیرفته می شود چرا که نماز انسان را از کارهای زشت و ناپسند باز می دارد.
وی با بیان آثار و برکات نماز جماعت و اثرگذاری آن در تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی انسانها، اظهار داشت: نماز یک ارتباط شخصی فرد با خداوند متعال است که با برگزاری آن به صورت جماعت می توان تفکرات فردی را به تفکرات جمعی تبدیل و از آن بهره جست که در این راستا نیز هر چقدر نمازخانه های مدارس ما زیباتر، تمیزتر و معطر باشد به همان اندازه نیز جاذبه آن برای دانش آموز بیشتر خواهد بود.
وی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های کارشناسی اقامه نماز منطقه اظهار داشت : الحمد الله فعالیت های فرهنگی و مسائل مذهبی از برنامه های موفق و تأثیرگذار در حوزه معاونت پرورشی است و ما امروز مشاهده می کنیم بحث مسائل مذهبی و نماز جماعت در بین دانش آموزان بسیار چشمگیر است.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه اظهار داشت: با (توانمندسازی والدین در دعوت فرزندان به نماز)، نشست های دانش آموزی با موضوع نماز، برگزاری دوره های آموزشی نماز و… از برنامه های اولویت دار اقامه نماز در مدارس باشد.
وی خاطرنشان کرد: حسن اخلاق، صبوری، امانتداری و صداقت در گفتار از جمله برکات شرکت در نماز جماعت، انس با قرآن و معنویات است و بی‌شک این خصایص در انجام وظایف و خدمت‌رسانی به اولیاء و دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.
طالبی ادامه داد: ما قدردان تمامی همکاران در مدارس هستیم و فرهنگ قدردانی از همکار باید در مدارس ترویج شود.
شایان ذکر است در ادامه جلسه مدیران و معاونین پرورشی مدارس به بیان دیدگاه های خود در امر اقامه نماز پرداختند. در پایان از مدارس برتر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار