بستری ۷۲ نفر و فوت 5 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد در شبانه‌روز گذشته ۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده و 5 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۷۲ نفر و فوت 5 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ شهرام حبیب‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: از ۷۲ بیمار بستری شده جدید، ۴۱نفر از اردبیل، ۱۹ نفر از مشگین‌شهر، ۸ نفر از پارس‌آباد، ۲ نفر از گرمی و ۲ نفر از خلخال هستند.

او با اشاره به اینکه ۷۷ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شده است، ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۴۳۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۰ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر حاد و بحرانی (مشکی) بوده و شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین و نیر در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

به گفته حبیب‌زاده با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روزهای اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار