معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز منصوب شدند

کرج(پانا)- در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی آموزش و پرورش استان منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز منصوب شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در پنجاه و پنجمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به ریاست سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی البرز معرفی شدند.
در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات طولانی محرمعلی الهویی معاون پیشین آموزش ابتدایی استان در مسئولیت های مختلف آموزش و پرورش استان و کشور که به افتخار بازنشستگی نائل آمد یونس جاویدنسب حکم خود را به عنوان معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل دریافت کرد.
جاویدنسب دانشجوی دوره دکتری و از نیروهای متخصص حوزه آموزش ابتدایی است که ریاست اداره دوره اول و پیش دبستانی، سرپرستی مرکز مشاوره خدمات روانشناختی رازی استان البرز و مسئولیت دبیرخانه کشوری ارزشیابی کیفی-توصیفی بخش دیگری از سوابق وی بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در حکم دیگری تقی نادری را که پیش از معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان را بر عهده داشت و پس از تغییر نمودار سازمانی ادارات کل آموزش و پرورش کشور و ادغام معاونت پژوهش با معاونت پشتیبانی، به عنوان معاون جدید سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز منصوب نمود.
نادری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت مدارس و حضور در واحدهای مختلف کارشناسی آموزش و پرورش را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار