شوک شماره 10 به تازه واردها؛ بدون پول آماده سقوط باشید

تهران (پانا) - عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات تابستانی در همان اولین گام از لیگ برتر خودش را نشان داد و حالا اگر تیم تازه وارد به لیگ برتر می‌خواهد خودش را ترمیم کند، باید سریع‌تر دست به کار شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شوک شماره 10 به تازه واردها؛ بدون پول آماده سقوط باشید

در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران، با نگاهی به وروردی و خروجی تیم‌ها، به راحتی قابل برداشت است که ضعیف‌ترین عملکرد در بازار نقل و انتقالات تابستانی به آلومینیوم اراک اختصاص داشته است، تیمی که برای اولین بار در تاریخ توانست راهی لیگ برتر شود اما با عملکرد ضعیف خود در فصل نقل و انتقالات زنگ خطر سقوط را حتی پیش از آغاز لیگ برتر، به صدار در آورد.

این عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات در همان بازی اول خودش را نشان داد و آلومینیوم ارام با قبول شکست 3 بر صفر خانگی اولین دیدار تاریخش در لیگ برتر را با مقابل نساجی قائمشهر ترک کرد.

پس از این بازی، رسول خطیبی با حضور در رختکن آلومینیوم از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد تا به نوعی در اعتراض به وضعیت موجود استعفا دهد و البته فعلا که روی استعفای خود پافشاری می‌کند اما گفته می‌شود این پافشاری‌ها بیشتر روی این است که مدیران این باشگاه به خودشان بیایند و فکری به حال تیم کنند تا در پایان فصل نام آلومینیوم به عنوان تیم سقوط کننده مطرح نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار