آخرین گمانه‌زنی درباره خرید جدید پرسپولیس؛ ستاره تراکتور شکار می‌شود

تهران (پانا) - پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود شاید مهاجمی را جذب کند که سال گذشته تا پای عقد قرارداد با این باشگاه رفت اما در نهایت راهی تبریز شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آخرین گمانه‌زنی درباره خرید جدید پرسپولیس؛ ستاره تراکتور شکار می‌شود

با جدا شدن علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس، عیسی آل کثیر امید اول قهرمان ایران برای خط حمله و تمام کنندگی در محوطه جریمه بود که در لیگ قهرمانان هم نمایش خوبی داشت اما همکاری همه جانبه برخی در داخل ایران با تیم النصر عربستان در نهایت منجر به محرومیت شش ماهه این بازیکن شد تا دست یحیی گل محمدی در خط حمله خالی شود.

نبودن یک تمام کننده در خط حمله پرسپولیس، موضوعی بود که به خوبی خود را در بازی با سایپا در هفته اول لیگ برتر نشان داد و در همین راستا شنیده می‌شود که پرسپولیس برای خرید مهاجم دست به کار شده اما با توجه به اینکه لیست سهمیه‌های لیگ برتری این تیم پر شده است و مجوز خرید بازیکن خارجی هم وجود ندارد، پر کردن جای خالی آل کثیر بسیار سخت‌تر خواهد شد.

هر چند امروز برخی رسانه‌ها از احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس خبر داده بودند اما این انتقال با توجه به گران بودن قیمت قوچان‌نژاد و تمایل او به ادامه حضور در فوتبال اروپا ممکن نخواهد بود اما شنیده‌ها حاکی از این است که این احتمال وجود دارد که رضا شکاری مهاجم فصل گذشته تراکتور به پرسپولیس بپیوندد.

رضا شکاری فصل گذشته پس از اینکه از تیم روسیه‌ای روبین‌کازان جدا شد، در لیست خرید پرسپولیس حضور داشت و حتی با این تیم به توافق رسید و از عشق و علاقه دیرینه به پرسپولیس حرف می‌زد اما این مهاجم 22 ساله با چرخشی ناگهانی راهی تبریز شد و به تیم تراکتور پیوست اما پس از اینکه در این تیم فرصت درخشش پیدا نکرد، قراردادش را هفته گذشته فسخ کرد و حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند گزینه خرید پرسپولیس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار