با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی مازندران:

آموزش «دانش‌آموز-خبرنگار» در شهرهای مازندران اجرا می‌شود

ساری (پانا) - آموزش دانش‌آموزان-خبرنگار در شهرهای مازندران با همکاری روابط عمومی آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی‌ مازندران اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش «دانش‌آموز-خبرنگار» در شهرهای مازندران اجرا می‌شود

امروز در نشست محمد رضایی سرپرست سازمان دانش‌آموزی و احسان شریعت مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان علاقمند به خبرنگاری با عنوان آموزش «دانش‌آموز-خبرنگار» در دستور کار قرار گرفت.

محمد رضایی در حاشیه این نشست به پانا گفت: «با توجه به ظرفیت خبرگزاری پانا در آموزش و پرورش و اظهار علاقمندی روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در قدم نخست از هر شهرستان و منطقه‌ استان ۵ دانش‌آموز مستعد و مشتاق شناسایی شده و در دوره آموزشی شرکت خواهد کرد.»

او هدف از اجرای این طرح را تربیت خبرنگار در شهرستان‌ها برای انتشار اخبار مربوط به سطح مدارس و نیز تربیت حس مسئولیت‌پذیری و مطالبه‌گری در دانش‌آموزان برشمرد.

احسان شریعت نیز با یادآوری اینکه آموزش دانش‌آموز خبرنگاران در سه قطب شرق، غرب و مرکز با محوریت یک شهر به عنوان پایلوت برگزار می‌شود، تأکید کرد که کانالی در شبکه شاد با حضور تمام دانش‌آموزان مازندران ایجاد می‌شود و دانش‌آموزان آموزش‌دیده به عنوان سرگروه‌های خبری در این کانال فعالیت خواهند کرد و هر یک از دانش‌آموزان استان می‌توانند یک خبرنگار مدرسه باشند.

او اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموز-خبرنگاران آموزش‌دیده در خبرگزاری پانا، در اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار مربوط به مدارس به روابط عمومی‌های شهرستان‌ها و مناطق کمک کنند و اخبار کف مدرسه را به اطلاع مدیران و خانواده‌ها برسانند.

شریعت گفت: «پس از آموزش مرحله نخست، در مراحل بعدی دانش‌آموزان بیشتری از هر شهرستان در این طرح وارد خواهند شد و خود آنان نیز بی‌شک مروج پیوستن به این طرح خواهند بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار