بیمه کشاورزی برای طرح های اولویت دار مشوق در نظر بگیرد

تهران (پانا) - وزیر جهاد بیان کرد در زمینه طرح‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی مانند زنجیره‌های تولید و الگوی کشت، بیمه کشاورزی لازم است مشوق‌هایی را در نظر بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیمه کشاورزی برای طرح های اولویت دار مشوق در نظر بگیرد

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نخستین نشست شورای هماهنگی بیمه کشاورزی، بحث اجتماعی و جامعه شناسی را در توسعه بیمه کشاورزی مهم ارزیابی کرد و گفت: بیمه کشاورزی به ویژه در حوزه ارزیابی خسارت باید به یک ادبیات مشترک با بهره برداران برسد.

وی بر لزوم تعیین تعرفه بیمه کشاورزی با هماهنگی دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: نمایندگانی از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان هواشناسی، مؤسسات تحقیقات کشاورزی نیز در شورای هماهنگی بیمه کشاورزی حضور داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در زمینه طرح‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی مانند زنجیره‌های تولید و الگوی کشت، بیمه کشاورزی لازم است مشوق‌هایی را در نظر بگیرد.

خاوازی، توسعه و تسهیل تبادلات اطلاعات و ورود فناوری‌های نو در بیمه کشاورزی ضروری عنوان کرد و افزود: لازم است آموزش و ترویج در زمینه توسعه بیمه کشاورزی و برنامه‌های پیشگیری از خسارت همکاری کند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: با کمک هیأت امنای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مرکز تحقیقات مدیریت ریسک راه اندازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار