معاون متوسطه آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد:

دستورالعمل جدید طرح تعالی مدیریت مدرسه در دوره های اول و دوم متوسطه اجرا می شود

کرج ( پانا)- معاون متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از اجرای دستورالعمل جدید طرح تعالی مدیریت مدرسه در دوره های اول و دوم متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل جدید طرح تعالی مدیریت مدرسه در دوره های اول و دوم متوسطه اجرا می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مهزیار کرمی در حاشیه وبینار کشوری توجیه و تبیین الگوی تعالی مدیریت مدرسه گفت: اجرای دستورالعمل جدید طرح تعالی مدیریت مدرسه با امضای وزیر آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

کرمی با بیان اینکه اولین و مهم ترین اولویت کاری معاونت آموزش متوسطه استان، برنامه الگوی مدیریت مدرسه است، اظهار کرد: الگوی تعالی ابزاری است که می توان ده ها برنامه را در آن گنجانده و از آن انتظار نتایج مثبت داشت.

وی گفت: اجرا و استقرار این الگو از سال تحصیلی 1400-1399 در همه مدارس دوره متوسطه اول و دوم الزامی است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: در این خصوص برای مسئولین این امر جلسات و کارگاه های توجیهی لازم به صورت جدی برگزار خواهد شد و در راستای اجرای ماده پنج آیین نامه اجرایی مدارس مصوبه 652 شورای آموزش عالی آموزش و پرورش لازم است مدارس برنامه عملیاتی یک ساله خود را صرفا بر اساس چارچوب برنامه عملیاتی ابلاغی در این دستورالعمل و منطق جاری بر آن تنظیم و به اجرا در آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار