مازندران از بعدازظهر امروز بارانی می‌شود

ساری (پانا) - نقشه‌های پیش یابی هواشناسی مازندران خبر از آغاز بارندگی پراکنده از سمت غرب استان دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مازندران از بعدازظهر امروز بارانی می‌شود

احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران به پانا گفت: «آسمان استان امروز شنبه هفدهم آبان، صاف تا نیمه‌ابری است که از بعدازظهر ابری شده و همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین از سمت غرب استان، رگبار باران و رعدوبرق را خواهیم داشت.»

به گفته او روز یک‏شنبه آسمان استان ابری همراه با بارندگی متناوب و گاهی به صورت رگباری خواهد بود که کاهش دما و وزش باد نیز پیش‌بینی شده است. از شب به تدریج از میزان ابر کاسته شده و در مناطق مرتفع سردسیر برف را خواهیم داشت.»

اسدی برای روزهای دوشنبه و سه‏ شنبه ۱۹ و ۲۰ آبان افزایش دما را پیش‌بینی کرد که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی است و از بعدازظهر سه ‏شنبه به تدریج ابری با وزش باد و از سمت غرب استان با رگبار باران و رعدوبرق همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران به بارندگی متناوب گاهی به صورت رگباری اشاره کرد که همراه با کاهش دما و وزش باد خواهد بود و در مناطق مرتفع سردسیر نیز انتظار بارش برف را داریم.

اسدی به آسمان نیمه ابری و ابری روز پنج‏شنبه ۲۲ آبان اشاره کرد و گفت: «در مناطق غربی استان بارش پراکنده خواهیم داشت که در اواخر وقت با کاهش ابر همراه خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار