آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر

ساری (پانا) - استاندار مازندران در پیامی برای کادر فنی و جوانان غیور تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر ایران آرزوی پیروزی و موفقیت کرد. ‎

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر

متن پیام احمد حسین‌زادگان به شرح زیر است:

«مازندرانی های عزیز چه بر سکوهای تشویق و تهییج شما جوانان غیور در ورزشگاه ها نشسته باشند و چه در خانه هایشان از قاب جادویی تلویزیون؛ نظاره گر هنرنمایی شما در مستعطیل سبز باشند، دل هایشان در گرو دلبستگی به شماست و برای تداوم موفقیت های شما دعا می کنند.
به خود می بالیم که شما جوانان باغیرت، نمایندگان شایسته دیار علویان هستید و برای شکوه و عظمت نام مازندران در بالاترین سطح فوتبال کشور از دل و جان مایه می گذارید.
دعای خیر مردم این خطه سبز که تلاشتان در این شرایط؛ نویدبخش امید و نشاط برای آنان بویژه جوانان فوتبال دوست این سامان است؛ بدرقه راهتان است.
ما نیز برای تمهید امکانات و تجهیزات مورد نیاز و پشتیبانی از نماینده غیور مازندران در لیگ برتر فوتبال در طول این مسیر در تمام لحظه های دشوار و آسان کنار شما هستیم و برای پیروزی و موفقیت کادر فنی تیم نساجی و شما دلیرمردان خطه مازندران در این رقابت ها دعا می کنیم.»

تیم نساجی فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک مقابل تیم آلومینیوم این شهر قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار