به همت فرمانداری رباط کریم؛

 ازدیاد طرح‌ های اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی

رباط کریم(پانا) - فرمانداری رباط کریم نقش واسطه‌ای و تسهیل‌گر بین کار آفرینان و زنان سرپرست خانوار جهت افزایش اشتغال‌زایی درحوزه مشاغل خانگی را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
 ازدیاد طرح‌ های اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، مشاور امور بانوان فرمانداری گفت: اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در دو حوزه مهارتهای شغلی را جزء دستورکار فرمانداری است.
فاطمه نادمی افزود: با توجه به نقش زنان در توسعه اجتماعی و الزامات مقتضی برای توانمندسازی بانوان که قریب به نیمی از جمعیت کشور را در بر می گیرند، با رایزنی‌های به عمل آمده با چهار نفر از کارآفرین برتر شهرستان؛ زمینه آموزش، فعالیت و اشتغال‌زایی در منزل برای قریب به ۲۵ نفر از زنان سرپرست خانوار در سال جهش تولید فراهم شد.
او در ادامه افزود: ضرورت توسعه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار از جمله طرحهای مورد تاکید دولت تدبیر و امید است که علاوه بر رفع مشکلات معیشتی، بستر خود اتکایی واعتماد به نفس را در این عزیزان فراهم می کند.
نادمی افزود: آموزش های لازم در زمینه های قطیان دوزی، دوخت پوشاک، بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی و منگوله کیف به بانوان حاضر و علاقمند به صورت رایگان تدریس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار