شناسایی ۸۷۷۲ بیمار جدید کرونا؛ ۴۰۶ بیمار جان‌باختند

سخنگوی وزارت بهداشت: حال ۵۴۷۲ بیمار وخیم است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مربوط به مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۸۷۷۲ بیمار جدید کرونا؛ ۴۰۶ بیمار جان‌باختند

سیماسادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز (۱۵ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۷۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۷۸۹ نفر از آنها بستری شدند. بدین ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۹۸۵ نفر رسید. تا کنون ۵۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۵۴۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون پنج میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. این در حالیست که استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار