مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

ضرورت کیفیت بخشی و نظارت مستمر بر فعالیت های مدارس شاهد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد استفاده از ظرفیت های حوزه کارشناسی، بهره گیری از شبکه های آموزشی تعاملی و نظارت مستمر بر فعالیت های مدارس شاهد از اولویت های آموزش و پرورش در این حوزه است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کیفیت بخشی و نظارت مستمر بر فعالیت های مدارس شاهد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان با اشاره به تحصیل حدود 13 هزار دانش آموز در 45 مدرسه شاهد استان اظهار کرد: خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی با توجه به امکانات نوین نرم افزاری از اهم این برنامه هاست.

وی با بیان اجرای طرح پراکنده در نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: در این طرح، وضعیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس عادی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به موفقیت دانش آموزان شاهد استان در کنکور سراسری امسال اظهار کرد: 49 دانش آموز گیلانی در آزمون سراسری دانشگاهها موفق شدند رتبه های زیر 1000 کسب کنند.

پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تقدیر از آموزش و پرورش در پیگیری امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان شاهد بر جذب حداکثری جامعه ایثارگری در مدارس شاهد تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار