کسب رتبه شایسته تقدیر کشوری توسط فرهنگی شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- زکیه پویان مهر، مربی پرورشی دبستان غیردولتی آوا در سوگواری سراسری احلی من العسل(تولید محتوای پرورشی)وزارت آموزش وپرورش، رتبه شایسته تقدیر کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه شایسته تقدیر کشوری توسط فرهنگی شهرستان بجنورد

زکیه پویان مهر در گفت و گو با پانا، گفت: سوگواره با هدف آشنایی با شهدای دانش آموز و به یاد حضرت قاسم (ع) برگزار می شود و با توجه به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که بعنوان الگو برای جوانان ما معرفی شدند تا جوانان و نوجوانان ما با شخصیت و رشادت های این شهید بزرگوار آشنا شوند این نماهنگ ساخته شد.

پویان مهر ادامه داد: با توجه به شرایط جنگ نرم از سوی دشمنان ما ،این نماهنگ در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نقش بسیار ارزنده ای را می تواند داشته باشد. هم چنین نماهنگ طبق معیارهای سوگواره( احلی من العسل )با استفاده از آرشیو تصاویر سوگواره های حضوری سال های قبل و معرفی شهدای دانش آموز استان و شهرستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که به امید خدا، نوجوانان و جوانان ما با تاسی از حضرت قاسم(ع)و الگو گرفتن از شهید قاسم سلیمانی بتوانند موانع ارزش های انقلاب را از بین برده و پشتیبان مقام معظم رهبری باشند تا شاهد شکست استکبار و پیروزی اسلام در جهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار