طی آیینی صورت گرفت :

نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان دشتی

دشتی(پانا)_ همزمان با سراسر کشور و در آستانه 13 آبان، زنگ استکبار ستیزی به صورت نمادین در دبیرستان المهدی خورموج (دشتی)نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان دشتی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی روز دوشنبه و در آستانه 13 آبان ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، زنگ استکبار ستیزی در مدارس این شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان المهدی خورموج نواخته شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در آئین نواختن این زنگ در دبیرستان المهدی گفت: دانش آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبار ستیزی کاملا آگاهانه است.

علی حسینی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ تاکید کرد : دشمنی آمریکا، دشمنی با اسلام و کشورهای اسلامی است و امروز انتظار داریم که شعار "مرگ بر آمریکا" توسط دانش آموزان به گوش دنیا برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد :هدف از نواخته شدن این زنگ انتقال روحیه استکبارستیزی و آشنا کردن دانش آموزان نسل جدید با حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است .

حسینی میلاد پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک گفت و تاکید کرد : استکبار جهانی با اجیر کردن برخی قصد دارد سیمای نورانی پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) را خدشه دار کند ولی بدانند که پیامبر نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست .

امام جمعه خورموج نیز خاطر نشان کرد : هر نقطه ایران یک سنگر مبارزه علیه آمریکاست و اگر می خواهیم پیروز این سنگر باشیم باید دانا، توانا و پرشوق باشیم.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد: وظیفه دانش آموزان برای پیروزی در سنگر خود، خوب درس خواندن است.

او با اشاره به میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و مبارزه های آن حضرت در طول عمر شریفشان تصریح کرد: نبی مکرم اسلام نشان داد که در هیچ شرایطی سازش با ستمکاران و مستکبران امکان ندارد و تحریم و وضع بد اقتصادی (که در زمان آن حضرت هم وجود داشت ) دلیلی برای انفعال و معامله با ستمکاران نمی شود .

در پایان زنگ استکبار ستیزی توسط حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج و علی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نواخته شد .

این آیین امسال به دلیل فراگیری بیماری کرونا بدون حضور دانش آموزان برگزار شد ولی یاد و خاطره شهدای روز سیزده آبان در گروه های مختلف دانش آموزی در فضای مجازی گرامی داشته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار