شاه منصوری: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ اظهار کرد روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ منطقه حمید شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد: یوم الله 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی ، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ ملت ایران در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.
وی اضافه کرد: میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.
روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه، در قلب تپنده دانش ایمانی و فقه ربانی و واکنش رژیم سلطنتی در تبعید ایشان در روز 13 آبان 1343 نشان از پیروزی مطلق منطق برخاسته از بینش الهی بر منطق متکی بر زور و خودکامگی داشت.
وی تصریح کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز این روز بزرگ را گرامی می دارم و وظیفه خود می دانم که روز دانش آموز را به همه دانش آموزان ایرانی به خصوص دانش آموزان عزیز منطقه 12 صمیمانه تبریک گفته و سعادت و توفیقشان در راه اعتلای نام ایران اسلامی را از خداوند منان خواهان باشم.
وی در ادامه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اضافه کرد: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.
وی افزود: همه می دانیم تا زمانی که اتحاد در بین مسلمانان وجود داشته باشد قدرت های پوشالی توان رویارویی را با مسلمین و اسلام نخواهند داشت .
امروز در روزگاری که برخی مدعیان دروغین آزادی و دموکراسی به ساحت مقدس پیامبر اکرم توهین می کنند هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وی گفت: یکی از برکات ولادت با سعادت آفتاب حقیقت و طریقت حضرت نبی اکرم (ص) و ستاره امامت و هدایت حضرت امام صادق (ع) نامگذاری هفته اتحاد و همبستگی در میان جهان اسلام است.
در آخر مدیر منطقه افزود: سالروز ولادت رسول رحمت، خاتم پیامبران، پیام آور توحید، عزت و سعادت بشر، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به عموم مردم ایران صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار