راهکار سریال «خانه امن» برای حل پرونده خاوری؛ اعدامش کنید

تهران (پانا) - از سال 90 که محمودرضا خاوری به کانادا متواری شد، راهکاری های زیادی درباره چگونگی استراد این مفسد اقتصادی رسانه ای شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
راهکار سریال «خانه امن»  برای حل پرونده خاوری؛ اعدامش کنید

با این حال گفته می شود مهم ترین راه استرداد خاوری به کشور، همکاری دولت کانادا است. عدم همکاری طرف مقابل این اتفاق را فعلا غیرعملی کرده است؛ چرا که برخی دولتمردان کانادایی به‌دنبال ایجاد موانع برای عادی شدن روابط دیپلماتیک میان ایران و کانادا هستند.
حالا در سریال «خانه امن»، شاهد یک راهکار هستیم و آن چیزی نیست جز اعدام خاوری! در قسمت دوم این سریال، او توسط یکی از مسولان مبارزه با مفاسد اقتصادی به قتل می رسد. در سریال حتی خاوری با اسم واقعی خود حضور دارد و به اختلاس و نیز کشور کانادا اشاره می شود.
در نهایت ، خاوری در خانه خود مورد اصابت گلوله نماینده قانونی و رسمی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد. این کدهای روشن معنایی ندارد جز این که تنها راه حل پرونده خاوری ، اعدام او است!
محمود رضا خاوری مدیر عامل اسبق بانک ملی و از مجرمان محکوم شده به دلیل مشارکت در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. خاوری که پاییز سال 90 بعد از مطرح شدن نامش در پرونده مه‌آفرید امیرخسروی به کانادا فرار کرد، از سوی دادگاه انقلاب به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس، بابت دریافت رشوه به 10 سال حبس، جزای نقدی معادل مبلغ رشوه دریافتی، رد مال و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار