در راستای مسئولیت اجتماعی و با مشارکت بانک مسکن؛

افتتاح دبستان روستای یکه قوز شهرستان کلاله بااعتباری بالغ‌بر30 میلیارد ریال

تهران (پانا) - در راستای مسئولیت اجتماعی و با مشارکت بانک مسکن دبستان روستای یکه قوز شهرستان کلاله از استان گلستان با اعتباری بالغ‌بر30 میلیارد ریال افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان روستای یکه قوز شهرستان کلاله بااعتباری بالغ‌بر30 میلیارد ریال

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی یک باب مدرسه 4 کلاسه تازه احداث شهدای بانک مسکن در روستای یکه قوز کلاله افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دبستان شهدای بانک مسکن روستای یکه قوز سفلی کلاله 540 مترمربع زیربنا دارد که در زمینی به وسعت 1200 متر و اعتبار هزینه شده 3 میلیارد تومان با مشارکت بانک مسکن کشور احداث و تقدیم فرزندان مردم این روستا شد.

مدیرکل رفاه بانک مسکن کشور در این مراسم گفت: بانک مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به مشارکت در ساخت مدرسه برای فرزندان این کشور کرده است.

وی گفت: دبستان شهدای بانک مسکن روستای یکه قوز سفلی کلاله هفدهمین فضای آموزشی در کشور است که بانک مسکن در ساخت آن مشارکت دارد و این مسئولیت اجتماعی در کنار فعالیت‌های دیگر موظفی خود؛ استمرار خواهد داشت.

شایان‌ذکر است؛ در سال جاری تاکنون 31 پروژه با 172 کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 200 کلاس درس دیگر به بهره‌برداری برسد.

همچنین از ابتدای سال تاکنون خیرین با مشارکت 41 میلیارد تومان، مشارکت 65 درصدی در ساخت مدارس داشته‌اند. میزان مشارکت خیرین طی دو سال اخیر از 35 درصد به 65 درصد رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار