اهدا جایزه نوبل ایرانی به 3 دانش‌آموز البرزی

کرج(پانا)- 3 دانش‌آموز استان موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز معروف به جایزه نوبل ایرانی شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدا جایزه نوبل ایرانی به 3 دانش‌آموز البرزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مراسم اهدا جوایز پنجاه و هشتمین دوره بنیاد فرهنگی البرز معروف به نوبل ایرانی با تجلیل از سه دانش آموز نخبه البرزی برگزار شد.

همایش پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد فرهنگی البرز به صورت ویدئو کنفرانسی از ۲۰ استان در تهران برگزار و از ۵۱ دانش‌آموز برگزیده کشور تقدیر شد که در این میان «فاطمه صیقلی» و «آیلین خدایاری» و «مریم اکبری سریزدی» از البرز موفق به کسب این جایزه شدند.

بنیاد البرز از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز»، از سوی مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شده‌ و این بنیاد در نیم قرن گذشته تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده‌ است.

این بنیاد طی نیم قرن گذشته تاکنون چند هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم در سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی باحضورمقامات علمی و مسئولان کشوری محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار