مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

تأمین ودیعه مسکن ۱۱۳ مددجوی زنجانی با کمک بنیاد مستضعفان

زنجان (پانا) - از محل سپرده گذاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان در صندوق امداد ولایت استان زنجان ودیعه مسکن مورد نیاز ۱۱۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان به صورت معوض تأمین و به آنان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تأمین ودیعه مسکن ۱۱۳ مددجوی زنجانی با کمک بنیاد مستضعفان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل سپرده‌گذاری بنیاد مستضعفان در صندوق امداد ولایت، گفت: کمک به تأمین مسکن از مهم‌ترین نیازهای خانواده‌های فاقد مسکن در این نهاد بوده و به همین منظور خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف این نهاد در این بخش ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه چالش‌های اقتصادی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا موجب افزایش هزینه‌های تأمین مسکن به‌ویژه برای خانواده‌های نیازمند شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و ایجاد هم‌افزایی با دستگاه‌ها و مؤسسات مختلف زمینه ارائه خدمات اثربخش در حوزه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ارائه شود.

صفری همچنین اضافه کرد: هم‌افزایی با بنیاد مستضعفان برای ارائه خدمات اثربخش در حوزه تأمین ودیعه مسکن خانواده‌های نیازمند دریافت این خدمت از اقدامات مهم دو نهاد انقلابی در حوزه مقابله با ویروس کرونا و کاهش آثار ناشی از چالش‌های اقتصادی در حوزه مسکن خانواده‌های تحت حمایت بوده است.

وی بابیان اینکه از محل سپرده‌گذاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان در صندوق امداد ولایت استان زنجان ودیعه مسکن موردنیاز ۱۱۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان به‌صورت معوض تأمین و به آنان پرداخت‌شده است، تصریح کرد: در همین راستا در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر بانک‌ها و مؤسسات قرض‌الحسنه نیز تسهیلات ودیعه مسکن باهدف کمک به تهیه مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

صفری همچنین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت تفاهم‌نامه‌های منعقده با بانک‌ها و مؤسسات مالی خدمات موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت به‌صورت معوض ارائه‌شده و دغدغه جامعه هدف این نهاد در این بخش کم شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با پیگیری‌های استانی انجام‌شده در دو نوبت قریب به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق بنیاد مستضعفان به‌صورت مستقیم به‌حساب کمیته امداد استان زنجان واریز شد، افزود: کمک‌های اهدایی بنیاد مستضعفان در قالب کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان تحت حمایت، اقشار نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار