«چشم روشنی» شبکه یک برای میلاد پیامبر اسلام (ص)

تهران (پانا) - شبکه یک به مناسبت ۱۷ ربیع الاول، مصادف با ولادت حضرت محمد صلی الله علیه وآله ویژه برنامه‌های «چشم روشنی»، این شبها و فیلم سینمایی پایتخت ۳ را تقدیم بینندگان می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
«چشم روشنی» شبکه یک برای میلاد پیامبر اسلام (ص)

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه این شبها با حضور حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع حضرت محمد پیامبر مهربانی از تدارکات شبکه یک به مناسبت هفته وحدت و روز میلاد رسول اعظم (ص) است که یکشنبه و دوشنبه شب ساعت ۱۵:۲۳ دقیقه پخش می‌شود.

اجرای این ویژه برنامه را که در گروه معارف شبکه یک تهیه شده است و یکشنبه شب بصورت زنده و دوشنبه شب بصورت تولیدی پخش خواهد شد، مجید یراقبافان برعهده دارند.

اما ویژه برنامه چشم روشنی که پخش آن از هفته گذشته آغاز شده است از دوشنبه شب ساعت ۱۵:۲۳، و روز سه شنبه در بخش‌های صبحگاهی و شبانگاهی بصورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود.

در این برنامه هنرمندان متعددی از جمله بازیگران سریال‌های در حال پخش شبکه یک، خوانندگان و کارشناسان دینی حضور دارند و در فضایی شاد و عیدانه با بینندگان صحبت می‌کنند.

برنامه «چشم روشنی» کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی مقداد مومن نژاد اجرای عبدالرضا امیراحمدی به مناسبت فرخنده میلاد حضرت رسول اکرم تهیه و به صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار