رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی گیلان:

رسانه‌های گیلان در خصوص آسیب‌های عادی انگاری کرونا تولید محتوا کنند

رشت ( پانا) - رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی گیلان با تأکید بر ضرورت فعالیت دوباره رسانه‌های استان برای جلب مشارکت شهروندان برای مقابله با کرونا گفت رسانه ها با اهتمام بر محتواسازی آموزشی، بهداشتی در مورد صدمات عادی انگاری کرونا تولید محتوا کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌های گیلان در خصوص آسیب‌های عادی انگاری کرونا تولید محتوا کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با بیان اینکه متأسفانه علاوه بر مسافرت‌ها، مشارکت پایین شهروندان در استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه، استان را تهدید می‌کند، افزود: عادی انگاری شرایط از سوی شهروندان از یک سو و حضور مسافران از سوی دیگر گسترش کرونا را در پی خواهد داشت و این موضوع با توجه به امکانات حوزه بهداشت و درمان گیلان به ما آسیب خواهد زد.

وی با بیان اینکه یکی از گرایش‌های اصیل دارای ریشه در سرشت انسان گرایش به سوی حقیقت است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف کارگروه رسانه و فضای مجازی گیلان، ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از رسانه‌های استان که از ابتدای بروز بحران کرونا، محتواساز و آگاهی‌بخش بودند، افزود: مطبوعات گیلان در ایام کرونا تسهیل‌بخش بسیاری از فعالیت‌ها بودند؛ همچنین از این پس نیز با توجه به نامشخص بودن میزان ماندگاری این ویروس، می‌بایست بر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهای آموزشی و بهداشتی بیش از گذشته اهتمام ورزند تا عادی انگاری موجب ایجاد ضربه‌های جبران ناپذیر نشود.

فاضلی، یکی از مهم‌ترین وظایف و شاید نخستین وظیفه رسانه‌ها را روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم درباره مسائل جامعه عنوان و تصریح کرد: این رسالت جز با صداقت و خیرخواهی مردم، عملی نمی‌شود و رسانه‌های گیلان در این راستا پیشگام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار