رییس عقیدتی سیاسی ارتش شهادت بانوی پرستار را تسلیت گفت

تهران (پانا)- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت یکی از بانوان پرستار بیمارستان سیدالشهداء(ع) نیروی دریایی ارتش بر اثر کرونا، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس عقیدتی سیاسی ارتش شهادت بانوی پرستار را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش،‌ حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» در پی شهادت «حکیمه شب روا» از پرستاران بیمارستان سیدالشهداء(ع) نیروی دریایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در پیام تسلیتی گفت: بار دیگر شیرزنی از سربازان و پرستاران عرصه سلامت، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، خلعت شهادت پوشید.

در ادامه این پیام آمده است: در هنگامه‌ای که مدافعان غیور سلامت دل به میدان نبرد سپرده‌اند، فرزندان میهن در جامعه خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با جد و جهدی مثال زدنی، با همه سختی‌ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خویش از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

حجت الاسلام حسنی با تسلیت شهادت «حکیمه شب‌روا» به خانواده و جامعه بهداشت و درمان ارتش ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال، روح او را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه کرده بود در آغوش امن و آرام حضرت زینب کبری سلام الله علیها به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار