تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، غلامعلی راستی با بیان این‌که با پیگیری‌های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی از طریق نمایندگی‌ها در حال توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.
وی افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش به صورت مویرگی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.
او با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از "عدم عرضه و گرانفروشی" با سامانه تلفنی 124 رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی تماس حاصل کنند.
راستی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی نداریم و براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای سه شرکت تأمین کننده روغن نباتی استان سهمیه به میزان حدود 1400 تن ابلاغ شده و شرکت‌های مذکور موظف به تأمین و توزیع مویرگی روغن به روال قبل برای شهروندان هستند.
وی با بیان این‌که تلاش‌مان پرهیز از سهمیه بندی است، چراکه تولید به حد کافی وجود دارد، گفت: با توجه به تداوم تولید و تأمین شهروندان در حد نیاز مصرفی خود نسبت به خرید اقدام کنند تا سایر هم استانی‌ها نیز مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.
وی ادامه داد: توزیع روغن نباتی تأمین شده در تعاونی‌های کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح، کارکنان دولت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و از طریق اصناف تداوم داشته و بازرسان مقیم نیز در محل‌های پیش بینی شده بر فرایند عرضه نظارت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار