شاملو: انتخابات شورای دانش آموزی خودباوری را تقویت می کند

تهران(پانا)- مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19، تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه نقادی و نقد پذیری را از اهداف مهم انتخابات شوراهای دانش آموزی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: انتخابات شورای دانش آموزی  خودباوری را تقویت می کند

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 در گفت و گو با پانا بیان کرد: امروز، روز شور و نشاط، روز دیده شدن و روز خودباوری دانش آموزان در فضای مجازی است.
شاملو افزود: شاهدیم در عرصه های اجتماعی با حضور دانش آموزان، اولیای گرامی هم، حاضرند و این هم نوایی خانه و مدرسه تعیین کننده مسیر صحیح تربیت است. ما در کنار مدیران و همکاران عزیزم در مدرسه، با هدف تحقق تربیت اجتماعی و ایجاد پویایی و حرکت سازنده اجتماعی، اجرای مطلوب و دقیق انتخابات را در دستور کار قرار دادیم و معتقدیم، شورای دانش آموزی یک تمرین برای حضور در عرصه های خطیر اجتماعی است.
وی در ادامه بیان کرد: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه نقادی و نقد پذیری از اهداف مهم انتخابات شوراهای دانش آموزی است. شورای دانش آموزی متعلق به همه دانش آموزان و با هر سلیقه ای است، دختران و پسران ورزشکار، پژوهشگر،‌ هنرمند و اهل ذوق، نقاد و پرسشگر، همه دانش آموزان می توانند با توجه به توانمندی، مقبولیت و محبوبیت خود را در عرصه انتخابات خود را محک بزنند و امیدواریم برگزاری این انتخابات بتواند انتظارات دانش آموزان را برآورده کند.

وی تشریح کرد: شورای دانش آموزی نهادی مهم و موثر در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در مدرسه است. یکی از جلوه‌های زیبای انتخابات شورای دانش‌آموزی شعارها، صحبتها، نظرها و برنامه های متنوع و جذابی است که دانش آموزان در ایام انتخابات مطرح می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار