پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس سراسر کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مشارکت جویی، مسئولیت پذیری، احترام به قانون، اجتماعی شدن و استفاده از آرا و نظرات مختلف به منظور رشد همه جانبه مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان از اهداف شوراهای دانش آموزی می باشد.

همه ساله در چنین ایامی شاهد شور و نشاط وصف ناپذیر مشارکت دانش آموزان عزیز در محیط مدارس در ایام انتخابات شورهای دانش آموزی بودیم که خود را برای قبول مسئولیت های بزرگتر آماده می کردند.

در شرایط حاضر بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، از طریق فضای مجازی و شبکه آموزشی دانش آموزان (شبکه شاد) برگزار می گردد و دانش آموزان عزیز نیز در بستر این شبکه می توانند در این انتخابات مشارکت کرده و خواسته های خود را با انتخاب نمایندگان خود در مدارس اجرایی کرده و دانش آموز محوری را در برنامه های آموزش و پرورش به یقین تبدیل کنند، از همه دانش آموزان عزیز می خواهم همچون سال های گذشته با شور و شعف و با احساس مسئولیت در قبال برنامه های مدارس خود در این انتخابات شرکت نمایید چرا که مسئولیت های بزرگ مستلزم داشتن تجارب در چنین انتخاب هایی می باشد. بدون شک آینده ای روشن برای ایران سرافراز بدست شما عزیزان رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار