انجمن مهدویت کانون رضوان منطقه ۱ به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می کند:

همایش مجازی" بیعت با خورشید، بیعت با بیداری"

تهران(پانا)- انجمن مهدویت کانون رضوان آموزش وپرورش منطقه یک به مناسبت آغاز امامت ولایت حضرت ولیعصر امام مهدی(عج) برنامه های ویژه ای برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش مجازی" بیعت با خورشید، بیعت با بیداری"
منصوره نجدی، مسئول انجمن مهدویت کانون فرهنگی-تربیتی رضوان ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول آغاز امامت آخرین حجت خدا، در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برنامه‌های انجمن مهدویت به مناسبت نهم ربیع‌الاول، آغاز امامت حضرت حجت (عج) اظهار کرد: همایش مجازی با موضوع "بیعت با خورشید، بیعت با بیداری" و پویش مجازی «هر دانش آموز یک سفیر مهدوی» با موضوع‌های غیبت، انتظار، ظهور و حکومت امام زمان (ع) در دو محور ادبی و هنری برگزار می‌شود که شامل دلنوشته های مهدوی، تولید پادکست، طراحی پوستر و شعر است. در بخش ادبی علاقمندان باید برداشت‌های عاطفی و عاشقانه خود را با محوریت انتظار و ارتباط قلبی با امام عصر(عج) با توجه به یکی از دعاهای ندبه، فرج، آل یاسین و عهد در قالب شعر، متن ادبی کوتاه به رشته تحریر درآورند.
مسئول انجمن مهدویت کانون فرهنگی -تربیتی رضوان تصریح کرد: از ویژه برنامه های دیگر اجرای پویش " جوانه‌های مهدوی" است که مخاطب این برنامه دانش آموزان ابتدایی هستند. این پویش در بخش شعر خوانی و نقاشی امام زمانی (عج) و مسابقه برگزاری جشن خانگی با یک عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای است.
وی افزود: همچنین همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج) ویژه برنامه "عهد با منجی" با هدف اشاعه فرهنگ مهدوی و آماده سازی جامعه برای ظهور آن حضرت با قرائت دعای سلامتی و فرج حضرت حجت (عج) توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی اجرا می شود.
وی ضمن دعوت دانش آموزان جهت عضویت در انجمن مهدویت گفت: هدف از برپایی این‌ پویش ها،همایش ها بیداری اجتماعی، معرفت افزایی و همچنین افزایش شناخت امام زمان (عج) است.
در پایان مسئول انجمن مهدویت کانون فرهنگی -تربیتی رضوان با بیان این موضوع که جامعه ما باید همیشه ودر تمام زمینه ها مهدوی باشد تا شوق انتظار در دل ها برافروخته تر شود؛ گفت: علاقه‌مند می توانند آثار خود را تا تاریخ 10 آبان ماه از طریق معاونت های پرورشی مدارس به کانون رضوان منطقه 1 ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار