در ساختار سازمانی جدید؛

۲ معاونت و چند اداره آموزش و پرورش ادغام شدند

ساری (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران اعلام‌ کرد که در راستای اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری، اصلاح ساختار سازمانی اداره کل آموزش و پرورش با تاییدیه سازمان اداری و استخدامی کشور نهایی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
۲ معاونت و چند اداره آموزش و پرورش ادغام شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علی سهرابی گفت: در نمودار جدید سازمانی اداره کل آموزش و پرورش استان که طی بخشنامه شماره 11/710 مورخ 7 خرداد 99 ابلاغ شد تشکیلات نهایی که مشتمل بر 260 پست سازمانی مصوب است با کاهش تعدادی از پست ها در سطوح مختلف و تجمیع تعدادی از پست ها ابلاغ گردید.

وی همچنین گفت: ادغام دو معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیرکل و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به یک معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع یکی از این موارد مصوب است ضمن اینکه دو اداره آموزش دوره اول متوسطه و اداره آموزش دوره دوم متوسطه به یک اداره با یک رییس اداره تبدیل شد.

علی سهرابی همچنین گفت: سه اداره امور تربیتی، اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در حوزه معاونت پرورشی به یک اداره به نام امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی تجمیع شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ادامه این تجمیع ها را به این شکل توضیح داد: ادغام اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی و گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در حوزه ی معاونت آموزش ابتدایی و معاونت آموزش متوسطه از 3 اداره به یک اداره تکنولوژی آموزشی و بررسی محتوا در آموزش ابتدایی و یک اداره تکنولوژی آموزشی و بررسی محتوا در آموزش متوسطه از مصوبات بعدی بود.

وی همچنین افزود: در حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع نیز تغییرات اساسی انجام گرفت ازجمله تجمیع دو اداره پشتیبانی و خدمات و اداره تعاون و امور رفاهی به یک اداره امور رفاهی و پشتیبانی و ایجاد مدیریت منابع انسانی و امور اداری با ادغام گروه طرح و برنامه، اداره امور اداری و تشکیلات و اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی که همه این موارد با هدف اصلاح ساختار اداری و چابک‌سازی نظام اداری انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار