اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» در معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود

شهرری(پانا)- اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره شهید قاسم‌سلیمانی با پشتیبانی و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار»  در معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به لزوم شناخت ابعاد شخصیتی سردار شهید‌سلیمانی به پانا گفت: امسال اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره شهید قاسم سلیمانی با هدف کمک به دانش آموزان برای شناخت بهتر سردار‌ دل‌ها و گسترش فرهنگ ایثار ،مقاومت و شهادت برگزار می‌شود.

رشته‌های جشنواره در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزی است که در بخش فرهنگیان: شعر، داستان کوتاه، مقاله، بیان خاطره،خوشنویسی/ نقاشی خط و در بخش دانش‌آموزی در دوره اول و دوم ابتدایی: نقاشی، نامه‌ای به سردار سلیمانی، دکلمه خوانی و در دوره متوسطه دوره اول و دوم: نقاشی، خاطره نویسی و دل‌نوشته، نامه‌ای به سردار سلیمانی، داستان کوتاه / داستانک، قابل ارسال می‌باشد.

احسان‌رمضانی ادامه داد: زمان برگزاری این جشنواره فرهنگی هنری از تاریخ 18 شهریورماه آغاز شده و تا دهم آذرماه 1399 مهلت ارسال آثار ادامه خواهد داشت.

شیوه برگزاری این جشنواره بصورت مجازی است و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) و کانال اختصاصی جشنواره فرهنگی و هنری علمدار به آدرس (Alamdar99@) ارسال کنند. همچنین از همکاران منطقه درخواست کردیم علاوه بر ارسال آثار برای دبیرخانه کشوری یک نسخه نیز به واحد فرهنگی هنری معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شهرری ارسال کنند.

موضوعات جشنواره «علمدار» شامل محورهای زیر است:

شهید سلیمانی: رفتار و سبک تربیتی و برخورد ملاطفت‌آمیز با کودکان و نوجوانان و یاران خویش

شهید سلیمانی: ساده‌زیستی، اخلاص در عمل، کارآمدی، مردم‌دوستی و خدمت به مردم

شهید سلیمانی: وفاداری به رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی

شهید سلیمانی و فرزندان شهدا

شهید سلیمانی و احترام به پدر و مادر

شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اتحاد ملی

شهید سلیمانی، شجاعت و مقاومت

شهید سلیمانی مدرسه و مکتب درس‌آموز

ابعاد جهانی وداع باشکوه و تاریخی با آن شهید سلیمانی در جهان (بزرگترین تشییع جنازه جهان)

نقش شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان فرماندهان ارشد و موفق مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی و ایجاد امنیت برای مردم عراق و سوریه

راز محبوبیت شهید سلیمانی

نگاه شهید سلیمانی به حجاب و عفاف

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار