جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی بخش کاکی برگزار شد

کاکی (پانا)_ شورای پشتیبانی سواد آموزی بخش کاکی به ریاست بخشدار و جمعی از مسئولان در سالن شهید آوینی اداره تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی بخش کاکی  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی، شورای پشتیبانی سوادآموزی آموزش و پرورش این منطقه با هدف نزدیک تر کردن دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی جهت ریشه کن کردن بی سوادی، به ریاست بخشدار کاکی در محل سالن شهید آوینی اداره تشکیل شد.

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش کاکی نکاتی پیرامون نهضت سوادآموزی و اهداف تشکیل جلسات شورای پشتیبانی بیان کرد.

منصور احمدی با اشاره به مشکلات پیش رو سوادآموزی منطقه خاطر نشان کرد: با بسیج امکانات، حمایت و پشتیبانی دستگاه ها، می توان موانع و مشکلات را رفع کرد و برنامه های سوادآموزی را به نحو احسن پیش برد.

در ادامه کارشناس سوادآموزی اداره، شورای پشتیبانی سوادآموزی را اصلی‌ترین مرجع برنامه‌ریزی و نظارت بر نحوه اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی دانست که از طریق تمهید امکانات و ظرفیت دستگاه‌ها در تحقق اهداف ریشه‌کنی بی‌سوادی ایفای نقش می‌کند.

یدالله احمدی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به جذب بیسوادان و کم سوادان نیست، بلکه همکاری تمام دستگاه های اجرایی لازم و ضروری است.

احمدی ضمن بیان شرح وظایف شورای پشتیبانی، خواستار همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی بخش در جهت تکمیل بانک اطلاعاتی، شناسایی افراد محروم از سواد و بکارگیری روش های تشویق، ترغیب و الزام گروه هدف برای شرکت در کلاس های سواد آموزی شد.

رئیس شورای پشتیبانی ضمن تشکر از پی گیری های مستمر کارشناس سوادآموزی گفت: مسأله سواد در بین اقشار جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید نسبت به افزایش قشر باسواد جامعه بیش از پیش تلاش شود.

اسدالله حاجیانی با اشاره به اینکه ریشه کنی بی سوادی در بخش دغدغه همه است بر همکاری تمامی ادارات و نهادهای بخش در رفع بی سوادی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار