پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان ( 24 تا 30 مهر ) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن کامل پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اگر ما خانه و مدرسه را از نظر تعلیم و تربیت به یکدیگر متصل کنیم پیوندی مبارک انجام داده ایم »

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

پیوند و همسویی اولیا و مربیان، تعامل موثر، مستمر و هدفمند خانه و مدرسه در فرایندهای تعلیم و تربیت را فراهم نموده تا از طرفی اعتماد به نفس و اطمینان خاطر دانش آموزان و از طرف دیگر کاهش فاصله و تناقضات آموزشی و تربیتی را بین دو نهاد مقدس خانه و مدرسه در رشد و شکوفایی فرزندانمان آشکار سازد.

هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان (24 تا 30 مهرماه)، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت همراهی، همدلی و همکاری نهاد مدرسه و خانواده در رشد و اعتلای همه جانبه دانش آموزان عزیز است.

حضور همیشگی اولیای ارجمند در فرایندهای آموزشی و پرورشی و مشارکت فعال آنان، بستر مناسبی را برای برقراری تعامل فکری، مشورتی و تبادل نظر در مسائل مربوط به آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم می کند و این امر زمینه ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت را هموار می سازد.

از اولیای گرامی انتظار می رود، مدارس را که سنگرهای جاودان تعلیم و تربیت هستند؛ به عنوان خانه دوم فرزندان خویش دانسته، بیش از پیش اولیای فرهیخته مدارس را در ایجاد بسترهای مناسبت تر برای تعلیم و تعلم فرزندانشان همراهی نمایند. امید است با استفاده از ظرفیت اثر بخش و ماندگار انجمن اولیا و مربیان در جهت رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان این مرز بوم گام های مؤثری برداریم.

اینجانب فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیانکه امسال با شعار «مدرسه کانون تربیتی محله» نام گذاری شده است به اولیای محترم، دانش آموزان عزیز، همکاران گرامی به ویژه مدیران پرتلاش مدارس و تمامی خدمتگزاران عرصه فرهنگ و تربیت تبریک عرض نموده، امیدوارم با تأسّی از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاهد مشارکت حداکثری والدین برای توسعه‌ زیرساخت‌ها، به ‌ویژه در زمینه مشارکت‌های فکری، مشورتی، تخصصی و مهارتی بر اساس ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار