پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت روان

اسلامشهر (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت روان طی پیامی این هفته را به مدافعان سلامت و بهداشت روان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت روان

متن پیام حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهربه مناسبت هفته سلامت روان به شرح ذیل است:

«یا من اسمه دواء و ذکره شفا »

امسال هفته سلامت روان را در حالی آغاز می‌کنیم که بیشتر از هر سال دیگری اهمیت سلامت در همه ابعاد آن از جمله سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و اقتصادی برای تک تک افراد میهن عزیزمان قابل درک می باشد و برای دستیابی به تربیت تمام ساحتی جامعه در این شرایط، توجه به بهداشت و روان ضرورت اجتنابناپذیر می باشد و در شرایط حساس فعلی، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته شود بر قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد .

اگرچه هیچ چیز جز رضایت حضرت حق نخواهد توانست دل و جان خسته مدافعان سلامت و روان را التیام بخشد، لذا ضمن تبریک هفته سلامت روان، اززحمات و تلاش‌های مستمر یکایک کارکنان شریف و پر افتخار حوزه بهداشت و درمان و مدافعان واقعی حوزه سلامت شهرستان، اعم از : اساتید، پزشکان، پرستاران ، بهیاران، بهورزان، مدیران، کارشناسان، نیروهای خدماتی و . . . که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم‌داشتی در مراکز بهداشتی و درمانی حضور فعال و ایثارگرانه داشته‌اند و در صفوف اول مبارزه و کنترل این بحران فداکارانه برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی مردم عزیز دیارمان از هیچ تلاش و کوششی مضایقه ننمودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

رجای واثق دارم که به حول و قوه الهی و با تدابیر هوشمندانه آن مجموعه متعهد و سایر نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از این مراحل و شرایط سخت، گذر نموده و روزهای خوب همراه با عزت‌ ایران اسلامی را با هم به نظاره خواهیم نشست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار