راه‌اندازی کانال‌های اجتماع یادگیری معلمان ابتدایی ناحیه یک ری در شبکه شاد

شهرری(پانا)- کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، از تاسیس کانال‌های اختصاصی آموزشی با عنوان " ‌اجتماع یادگیری معلمان ابتدایی‌ " در شبکه شاد با نام اختصاری‌ " ایما " خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کانال‌های اجتماع یادگیری معلمان ابتدایی ناحیه یک ری در شبکه شاد

سمیه‌میری با تاکید بر لزوم غنی‌سازی محتواهای آموزشی تولیدی جهت تدریس برای دانش‌آموزان در شبکه آموزشی شاد اظهار کرد: کانال‌های تخصصی " ایما " از پایه اول ابتدایی تا ششم دایرشده تا امکان به اشتراک‌گذاری محتواها و مطالب آموزشی تولیدشده توسط معلمین این پایه‌ها فراهم باشد. کلیه آموزگاران این مقاطع مکلف هستند تا در این کانال‌ها عضو شده و فضایی جهت تبادل اطلاعات بین آنها ایجاد شده است.

او در ادامه افزود: در واحد کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، یک تیم تخصصی از راهبران منطقه حضور دارند که هر هفته به‌‌طور تخصصی برنامه‌هایی به معلمان کلیه پایه‌های ابتدایی در این کانال‌‌ها ارائه می‌کنند که سنگربان و راهبر اصلی کانال‌های ما هستند که با مدیریت مطالب به اشتراک گذاشته شده، بهترین محتواهای تولید شده را در اختیار آموزگاران قرار می‌دهند.

معلمان می‌توانند در این کانال‌ها نیازهای خود را از میان بانک ‌اطلاعاتی فراهم شده تامین‌ کنند و مطابق با بودجه هفتگی ارائه شده توسط راهبران تکنولوژی آموزشی، موارد مورد جستجوی خود را اعم از کاربرگ ‌درسی، آزمون‌ عملکردی یا نمونه‌ تکالیف و تمرین‌ها را پیدا کنند.

میری با بیان اینکه پس از راه‌اندازی کانال‌های تخصصی کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی ناحیه یک ری در شاد، جلسات تخصصی راهبران جهت تقسیم وظایف همکاران تشکیل شده و راهبر هر پایه مشغول ‌به رصد اطلاعات در کانال تخصصی پایه خود و تامین نیازهای تدریس معلمان بطور تخصصی است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار