جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون اجرایی نمایندگی ولی فقیه، معاون ورزش و جوانان، مشاور استاندار در امور جوانان، مدیر و معاون سازمان دانش‌آموزی استان رئیس مجمع مربیان پیشتاز مرد و زن استان نماینده مجلس دانش‌آموزی و رئیس مجمع دانش‌آموزان پسر استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر برگزار شد

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: تربیت اجتماعی و آماده سازی دانش آموزان برای زندگی اجتماعی هدف والایی است که از طریق فعالیت های تربیتی و پرورشی می توان دانش آموزان را برای زندگی اجتماعی بهتر در آینده مهیا کرد.

کرمی گفت: یکی از گام های اساسی ترویج اخلاق مداری در دانش آموزان است.

کرمی افزود: تشکل های دانش آموزی، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا از مجموعه های بسیار خوب سازمان دانش آموزی است که درآنها باز هم نیاز است در این قسمت ها ابداعات و اختراعات و ایده های خلاق و نو آور ساماندهی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دخالت دادن دانش آموزان در نقش های اجتماعی بسیار مهم است و بایستی ما دانش آموزان را در کلیه فعالیت ها در مدارس، مدیریتی، اجتماعی مشارکت دهیم . تا دانش آموزان امروز بتوانند آینده درخشانی را برای جامعه فراهم کنند.

کرمی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی بعنوان یک تشکل می تواند با ابتکار و خلاقیت بیشتر به آموزش و پرورش کمک شایانی کند.

او گفت : در شرایط شیوع ویروس کرونا باید تدابیر خاصی اندیشید دراین شرایط خاص نیاز به همدلی ، همکاری و انعطاف پذیری بیشتری است.

کرمی اظهار کرد: برنامه شاد تنها برنامه رسمی آموزش و پرورش است .10 تا 15 در صد کلاس های ما حضوری است. بنابرین اگر تمام کلاس های ما مجازی شود نیاز است برنامه مدون برای آموزش مجازی داشته باشیم و سامانه رسمی شاد مرتب به روز شود تا نیاز های آموزشی و پرورشی دانش آموزان تامین شود.

این سیستم شاد برای آینده آموزش و پرورش ضروری است و باید تقویت شود و نقش سازمان دانش آموزی در این امر مهم بسیار تاثیر گذار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در جلسه شورای برنامه ریزی این سازمان گفت: سازمان دانش آموزی با طیف متنوع و گسترده ای از فعالیتهای فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و مهارتی ، بویژه بسته های تحولی ، نقش موثری در تربیت اجتماعی دانش آموزان ، آینده سازان ایران اسلامی دارد.
علی موحدی با اشاره به مجلس دانش آموزی اظهار کرد : دانش آموزان استان بوشهر در همه ی ادوار مجلس دانش آموزی ، جایگاه خوبی داشته و فعل خواستن را به‌خوبی صرف کرده اند.

موحدی افزود : نایب رئیسی و ریاست مجلس دانش آموزی کشور در کارنامه ی درخشان و پرافتخار دانش آموزان این استان می درخشد و ما باور داریم که فرزندان این دیار، لایق رسیدن به قله های رفیع علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اجرایی و مدیریتی کشور هستند.
موحدی معاون پرورشی وفرهنگی به نمایندگی از کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ، حکم ریاست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان بوشهر را تقدیم به علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر کرد.

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی به تمهیدات اتخاذ شده برای انجام فعالیت ها در ایام کرونا اشاره کردند و سپس از بسته تحولی ابلاغی وزارتخانه تحت عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی بیان و رئوس برنامه های مورد نظر برای عملیاتی نمودن بسته تحولی اشاره و خواستار همکاری تمامی حوزه ها برای این امر شدند.

وی با ذکر اینکه کار تربیتی دیربازده ولی با تاثیر گذاری پایدار می باشد خواستار توجه بیشتری به مربیان پیشتاز برای ایجاد انگیزه برای ادامه همکاری شدند.

گفتنی است جلسه شورای برنامه‌ریزی ریزی سازمان دانش آموزی استان بوشهر با حضور مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون اجرایی نمایندگی ولی فقیه، معاون ورزش و جوانان، مشاور استاندار در امور جوانان، مدیر و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان رئیس مجمع مربیان پیشتاز مرد و زن استان نماینده مجلس دانش‌آموزی و رئیس مجمع دانش‌آموزان پسر استان بوشهر برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار