دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود

ساری (پانا) - مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد که دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود

سیدمحمد صادقی سنگدهی به خبرنگاران گفت: «همزمان با سراسر کشور دهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود.»

به گفته او این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: «محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.»

او افزود: «آثار ارسالی باید در قالب WORD از یک تا 5 صفحه A4 ارائه شود و قبلا در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.»

صادقی سنگدهی، توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها را از جمله ویژگی‌های آثار ارسالی برشمرد.

او زمان اعلام برگزیدگان را پنجم آذر اعلام کرد و گفت: «از 10 برگزیده استانی قدردانی به‌عمل خواهد آمد و آثار برگزیده ضمن چاپ در کتاب جشنواره، به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌ریزی خواهد شد.»

صادقی سنگدهی ادامه داد: «شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان به آدرس ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه دهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف و یا شماره پیام‌رسان 09380104507 ارسال کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار