معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

کسب رتبه دوم کشوری استان بوشهر در کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان بوشهر مقام دوم کشوری را در بین گروه های کشور کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری استان بوشهر  در کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی

به گزارش پانا ، علی موحدی اظهار کرد : گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان بوشهر با استفاده از ظرفیت 18 گروه شهرستانی و منطقه ای و هماهنگی اداره امور تربیتی، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در ارزیابی به عمل آمده گردید.

وی بیان کرد: همه استان ها بر اساس معیار و شاخص های وزارتی و مدارک و مستندات ارسالی مانند دوره ها و کارگاه های برگزارشده، شرکت در جشنواره ها و همایش ها، تولید محتوا، بازدید از مدارس، برگزاری مسابقات و اجرای طرح های تربیتی، مشارکت در فضای مجازی و....، مورد ارزیابی قرار گرفتند که گروه کیفیت بخشی گروه های پرورشی استان توانست رتبه دوم کشوری را کسب نماید.

محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیز اظهارکرد : اعضای گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی از بین افراد متعهد و متخصص حوزه پرورشی استان انتخاب شده اند و از سال تحصیلی گذشته به صورت گروه مستقل فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: رتبه کسب شده توسط این گروه نشان دهنده جهت گیری و رویکرد مناسب و منطبق با اهداف عالی آموزش و پرورش، پیگیری مجدانه گروه و ارتقاء معنادار کمی و کیفی فعالیت های مربیان و معاونان پرورشی مدارس در سطح استان بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار