سازمان بنادر: قراردادهای زیان‌ده در بنادر لغو می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه میزان کل سرمایه‌گذاری در بنادر با ۳۳۴ فقره سرمایه‌گذاری، بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد قراردادهای زیان‌ده در بنادر لغو می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بنادر: قراردادهای زیان‌ده در بنادر لغو می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، «فرهاد منتصر کوهساری» در نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، از تشکیل کارگروه پایش قراردادها در سازمان بنادر خبر داد و گفت: قراردادهایی که کاملا زیان ده هستند بایستی فسخ شود و در قراردادهایی که در مرحله فسخ قرار دارند باید که شرکت‌های جایگزین معرفی و قراردادها به روز شود.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی درباره اعمال بسته‌های حمایتی از قراردادهای بندری و سرمایه گذاری در بنادر نیز گفت: بسته حمایتی از قراردادهای بندری، ناشی از غیر اقتصادی شدن آنها، اتخاذ شده و قابل بررسی است.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در بنادر، اظهار داشت: میزان کل سرمایه‌گذاری در بنادر با ۳۳۴ فقره سرمایه گذاری، بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر تسریع در خروج کالاهای متروکه و اساسی از بنادر نیز تأکید کرد و گفت: کاهش میزان کالای متروکه در بنادر باعث افزایش انبارها و کاهش دموراژ (جریمه) کشتی‌ها خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های بنادر کشور و نیروهای متخصص موجود، لازم است از این ظرفیت‌ها برای حضور در بنادر منطقه در شمال و جنوب کشور و تقویت مشارکت در جذب کالا برای امر ترانزیت بهره گیری لازم به عمل آید.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به انتقال تجهیزات مازاد بندر امام(ره) به بنادر انزلی و نوشهر با رویکرد مدیریت کالاهای اساسی، گفت: این کار تاثیرات مطلوبی داشته و شاخص‌های عملیاتی را ارتقاء داده و رضایت مشتریان را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار