به صورت ویدئو کنفرانس:

نشست هم اندیشی اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی برگزار شد

زاهدان (پانا) - نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش آموزی به منظور هماهنگی برای برگزاری مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی برگزار شد

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی در این نشست که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور روز سه شنبه 22 مهرماه از ساعت 14 تا 17 با حضور مقام عالی وزارت به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

زهرا پناهی روا افزود: این مراسم قرار بود 20 اسفند سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا با چند ماه تاخیر انجام می شود.

وی ادامه داد: نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی برای شرکت در این مراسم می بایست به صورت متمرکز در مراکز استان ها حضور یابند که تمهیدات لازم برای انتقال آنان از شهرستان محل سکونت به مراسم و همچنین بازگشت باید توسط استان ها فراهم شود.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی در بخش دیگری از این نشست به برنامه ریزی برای گسترش دامنه فعالیت مجلس دانش آموزی اشاره کرد و گفت: مجلس دانش‌‌آموزی باید گسترش پیدا کند و این موضوع نیازمند همکاری همه استان هاست و امیدوایم براساس برش استانی فعالیت‌ها به خوبی پیش برود.

پناهی روا ادامه داد: در راستای یک برنامه عملیاتی، تعداد نمایندگان در منطقه، ناحیه و استان باید ۲۵ دختر و ۲۵ پسر باشد تا مجلس دانش‌آموزی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در برش استانی بسته تحولی برحسب دانش‌آموز، حداقل ۲۵ مدرسه دخترانه و پسرانه متوسطه اول و دوم تشکیل مجلس دانش‌آموزی می‌دهند و مناطقی که کمتر از این تعداد مدرسه دارند به صورت شوراهای دانش‌‌آموزی خواهند بود.

گفتنی است محمود همت مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان و نسرین حاجی علی بیگی معاون فعالیت های دانش آموزی این سازمان نیز در این نشست به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار