زنگ آغاز لیگ برتر هندبال آقایان در تهران

بوشهر(پانا)_ سی و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان گرامیداشت شهید پورجعفری از امروز شنبه 99.7.19 با انجام سه بازی در تهران آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز لیگ برتر هندبال آقایان در تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سی و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان گرامیداشت شهید پورجعفری از امروز شنبه 99.7.19 با انجام سه بازی در تهران آغاز خواهد شد.

در نخستین بازی امروز که راس ساعت 13:30 خواهد بود دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرسپولیس بهبهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. نایب قهرمان فصل گذشته که ترکیب کلی فصل قبل خود را حفظ کرده قصد دارد تا گام اول را محکم برداشته و بسان سال قبل مدعی قهرمانی باشد. از طرفی شاگردان مسعود ظهرابی و تیم پرسپولیس بهبهان هم به عنوان یکی از تازه واردهای لیگ برتر امسال با استفاده از جوانان شایسته و بومی و همچنین بازیکنان با تجربه ای چون میلاد مسائلی، ایمان کوثری و گلابی میتواند یکی از پدیده های امسال باشد. این بازی به عنوان افتتاحیه لیگ جدید است و به طور مستقیم هم از شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت.

در دیگر بازی امروز راس ساعت 16:30 تیمهای ذوب آهن اصفهان و پاس ناجای قم به مصاف هم می روند. شاگردان کیوان صادقی و تیم ذوب آهن اصفهان همیشه در هندبال حرف برای گفتن داشته و به عنوان یکی از قدیمیهای هندبال شناخته می شوند.

این تیم باید از کیان هندبال اصفهان مقابل یکی از تیمهای تازه وارد لیگ برتر امسال دفاع کند. هندبال قم هم همیشه به عنوان یکی از پدیده ها مطرح بوده و این تیم هم می‌تواند شروع خوبی را در فصل جاری مقابل نماینده اصفهان تجربه کند. در آخرین بازی امروز هم راس ساعت 19:30 تیمهای ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران باید مقابل هم قرار بگیرند. دو تیمی که همیشه هندبال زیبا را ارائه داده و بازی امروز این دو تیم هم می تواند در زمره بازیهای خوب فصل جاری باشد. برنامه کامل بازیهای فردا به صورت زیر است :
شنبه 99.7.19 تالار فدراسیون هندبال
ساعت 13:30 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پرسپولیس بهبهان
ساعت 16:30 ذوب آهن اصفهان پاس ناجا قم
ساعت 19:30 ستارگان دشتستان نفت و گاز گچساران

شایان ذکر است تیم ستارگان دشتستان نماینده استان بوشهر به دلیل مثبت شدن آزمایش تست کرونای برخی از بازیکنان و کادرپشتیبانی این تیم به این رقابت ها اعزام نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار