رخشانی‌مهر، معاون وزیر:

۱۰۰۰ کلاس درس تا پایان سال در کرمان بهره‌برداری می‌شود

تهران (پانا) - عملیات احداث مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت اتاق بازرگانی استان کرمان و مدرسه شش کلاسه «مکتب الزهرا (س)» با مشارکت بنیاد خیریه امام سجاد(ع) در شهرستان بم آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ کلاس درس تا پایان سال در کرمان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز کلنگ ساخت مجتمع آموزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در شهرک رزمندگان شهر بم به زمین زد.

رخشانی مهر در آیین کلنگ زنی این پروژه بزرگ آموزشی گفت: مجموعه خیرین بازوان اصلی وزارت آموزش و پروش هستند؛ به طوری که 30 درصد فضاهای آموزشی تحویلی مهرماه ۹۹ به همت خیرین تامین شده است.

وی اظهار کرد: دولت هم تلاش کرده سهم خود را در پروژه های مشارکتی به موقع پرداخت کند و درحال حاضر ما در کشور هیچ پروژه خیرساز مشارکتی که سهم دولت در آن پروژه پرداخت نشده باشد نداریم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در استان کمتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: یش از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری در استان کرمان به بهره برداری می رسد که با افتتاح آنها سرانه فضای آموزشی استان به متوسط کشوری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۳۱۰ پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود داشت که اکنون ۲۹۰ پروژه فعال است، گفت: به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به طور خاص اعتبار داده شده و هدف گذاری کردم تا محرومیت های آموزشی این استان ها مرتفع شود.

رخشانی مهر توضیح داد: ۲۰ پروژه نیمه تمام باقیمانده استان کرمان از محل اعتبارات استانی می باشند که نیاز است مسئولین استان نسبت به تخصیص اعتبار این پروژه ها اقدام‌نماید.

مجتمع آموزشی شهید قاسم سلیمانی شهرستان بم با ۲۴ کلاس درس و ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع زیر بنای آموزشی با مشارکت اتاق بازرگانی استان کرمان و از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور تامین اعتبار و ساخته خواهد شد.

همچنین در ادامه سفر رخشانی‌مهر به بم کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه مکتب الزهرا(س) با مشارکت بنیاد خیریه امام سجاد (ع) با زیر بنای آموزشی ۵۰۰ متر مربع در روستای اسفیکان بخش مرکزی شهرستان بم به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار