برگزاری جلسه کارگروه "هفته سلامت روان" در منطقه3

تهران (پانا) - جلسه کارگروه هفته سلامت روان امروزصبح چهار شنبه در دفتر معاونت پرورشی منطقه 3 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه "هفته سلامت روان" در  منطقه3

به گفته فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 3 تهران، شعار امسال هفته بهداشت روان که از 18 الی 24مهر ماه است از سوی سازمان جهانی بهداشت، "سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه، همه جا" تعیین شده است.
وی افزود: هر ساله به این مناسبت برنامه‌های متنوع هفته بهداشت روان با هدف ایجاد تغییرات مثبت در دانش، نگرش و رفتار دانش آموزان نسبت به موضوع سلامت روان، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات حوزه مشاوره برگزار می شد که متاسفانه شیوع بیماری کرونا امسال خیلی از برنامه های حوزه پرورشی از جمله هفته سلامت روان را تحت شعاع قرار داد. با این حال چیزی از اهمیت موضوع سلامت روان و لزوم توجه متولیان امر در این خصوص کاسته نشده است.
او در ادامه با اشاره به شروع اجرای برنامه‌هایی نظیر آزمون سلامت روانی، افزود: تهیه نقشه آسیب پذیری در سه سطح اجرای طرح نماد، شامل برنامه ریزی و اجرای طرح توسعه و تقویت رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی، توانمندسازی دانش آموزان متوسطه اول و اجرای طرح یاریگران زندگی را از جمله اقداماتی دانست که می تواند در تحقق سلامت روان دانش آموزان موثر شود.
عناوین روزهای این هفته به شرح زیر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار