معاون استاندار تهران

پیشنهاد تشکیل سازمان مترو شهرستان‌های تهران پیگیری می‌شود

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی از پیگیری پیشنهاد تشکیل سازمان مترو شهرستان های تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد تشکیل سازمان مترو شهرستان‌های تهران پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی زاده در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل قطار حومه ای استان اظهار کرد: توسعه خطوط حمل و نقل ریلی به ویژه قطار حومه ای در شهرستان های استان تهران ضروری است، چراکه بخش عمده ترافیک را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: جهت تسریع و تسهیل در تکمیل حمل و نقل ریلی در استان، پیشنهاد تشکیل سازمان مترو شهرستان های تهران پیگیری می شود تا به نتایج مطلوب برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: جهت حل مشکل قطار حومه ای در حوزه قرچک، در حوزه داودآباد پیمانکار انتخاب شده و در مورد محمدآباد راه‌آهن مکلف شد نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.

تقی زاده سپس با اشاره به اینکه در ورامین مشکلی وجود ندارد گفت: مشکل پل قلعه سین و معارضین در پیشوا پیگیری شود، ضمن اینکه در غرب استان تهران هم پل تولیدگران و زیر گذر آن انجام شده است، به علاوه مشکل توقفگاه ها در نصیرشهر، گلستان و نسیم شهر نیز پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار