شهریاری: مهمتر ازآموزش، سلامت همکاران و دانش آموزان است

تهران (پانا) - سعیدشهریاری، مدیرآموزش و پرورش منطقه 15در ارتباط زنده با مدیران مدارس دربسترشاد، رعایت پروتکل های بهداشتی دراولویت اول بوده و سلامت دانش آموز و همکار را مهمتراز آموزش بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری: مهمتر ازآموزش، سلامت همکاران و دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، روز سه شنبه 15 مهر ماه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه در بسترشبکه شاد بصورت ارتباط زنده با مدیران مدارس سخن گفت.

شهریاری، مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت اربعین حسینی به تشویق همکاران به امر کتابخوانی اشاره و کتاب "زیبایی های کربلا" نوشته محمدمحمدیان را معرفی کرد.

وی با تبریک 5 اکتبر روز جهانی معلم با شعار «امسال معلمان راهبران عبور از بحران ها به سوی آینده بهتر هستند» نقش معلمان را مهم و حیاتی دانست.


وی ضمن تاکید مجدد بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، منازل و فضاهای اجتماعی اظهار داشت: در بازدید از مدارس رعایت پروتکل ها در اولویت اول قرار دارد و سلامت همکاران و دانش آموزان برای ما مهمتر از آموزش است.
اوگفت: مجوز صدور تعطیلی مدارس با ستاد ملی کرونا است و ما به محض دریافت آخرین و کاملترین خبر، به مدیران مدارس اطلاع رسانی خواهیم کرد.
شهریاری اذعان داشت: در این شرایط بحرانی حضور یک نفر جهت پاسخگویی به ارباب رجوع و امور جاری درمدارس الزامی است.

وی گفت: بااعلام هر گونه مشکل از طرف خانواده ها آنها را به مرکز اورژانس اجتماعی 123 هدایت کنید و همکاران ما فقط در بحث مشاوره آموزشی و هدایت تحصیلی در خدمت دانش آموز و خانواده باشند.
شهریاری درخصوص تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی کلاس‌ها یا مدارس دارای افراد مشکوک یا مبتلابه ویروس کرونا اعلام کرد: اگر در یک کلاس، دانش‌آموزی دارای علائم عفونت تنفسی، آنفولانزا و یا مورد مثبت کرونا باشد، کلاس مدنظر به مدت دو هفته به‌صورت غیرحضوری برگزار و اگر در مدرسه‌ای بیش از یک کلاس، دانش‌آموزانی دارای علائم مشکوک بوده، مدرسه به مدت دو هفته به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.
وی افزود: همکارانی که در فضای مجازی فعال نیستند ودر تولید محتوا ضعیف عمل می کنند به اداره اطلاع رسانی شود.
در ادامه این ارتباط زنده، شهریاری از تجلیل مدارس ومعلمان برتر و تقدیر ازدانش آموزانی که در کنکور رتبه زیر 1000 کسب کرده اند در آینده نزدیک خبر داد.
وی بکارگیری نیروی بازنشسته بیشتر از 14 ساعت را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: برای تکمیل بانک اطلاعاتی نیروهای توانمند مدارس به اداره معرفی شود.
شهریاری ضمن اشاره به بیمه حوادث دانش آموزی و انتخابات انجمن اولیا و دانش آموزان گ، درمورد ثبت سفارش تک جلدی کتابهای درسی و وضعیت نمره دهی در شاد به نکات مهمی اشاره کرد و عنوان داشت اطلاعات جامع بر روی سایت بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار