دعوت به مصاحبه 702 داوطلب گیلانی متقاضی پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 1400 _ 1399

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد از 702 داوطلب گیلانی متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان جهت مصاحبه دعوت به عمل آمده است. از این تعداد که 5 / 1 برابر پذیرفته شدگان نهایی را تشکیل می دهند، در نهایت 435 نفر در رشته های گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ، زبان های خارجه و هنر پذیرفته می شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت به مصاحبه 702 داوطلب گیلانی متقاضی پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 1400 _ 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه ستاد استانی مصاحبه با داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان با اشاره به لزوم دقت و وسواس در مراحل مختلف گزینش و مصاحبه، رعایت عدالت در جلسه مصاحبه، بر برخورد حسنه و توام با آرامش جهت کاهش و رفع نگرانی و استرس داوطلبان تاکید کرد.

وی با ذکر فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان پشتوانه اصلی در نیروسازی و کادرسازی برای نظام آموزش و پرورش است و یگانه مسیر ممکن جهت ورود نیروها به آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است.

وی به اهمیت گزینش عادلانه نیروهای با صلاحیت و علاقمند به معلمی اشاره کرد و گفت: توصیه پذیری در گزینش و و جذب نیرو از خسارات بزرگی است که قابل توجیه و پذیرش نیست. از سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، حساسیت در زمینه گزینش نیروهای علاقه مند به ورود به حوزه تعلیم و تربیت وجود داشت و هم اکنون نیز باید با رفع اشکالات نسبت به گزینش نیروهای شایسته داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار